Blog

COVID-19: Aktuálne informácie pre e-shopy

2. 4. 2020, 15:40

Vážení klienti,
 
neustále pre vás monitorujeme kvalitu a ceny jednotlivých kuriérov a snažíme sa pre vás zabezpečiť najrýchlejšie a najlacnejšie doručenie na adresu zákazníka.
 
Našou hlavnou prioritou je v tento čas udržať kvalitu našich služieb na čo najvyššej možnej úrovni a hlavne doručovať zásielky v čo najkratšom čase. Preto sme sa s ohľadom na aktuálne informácie od partnerov rozhodli doručovať všetky zásielky smerujúce na adresu zákazníkov v Českej republike výhradne cez dve služby: Najvýhodnejšie doručenie na adresu a Českú poštu.
 

V aktuálnej krízovej situácii nám kuriéri obmedzujú svoje kapacity doručovaných zásielok a Zásielkovňa vám vďaka tomuto riešeniu vždy pomôže nájsť kuriéra s voľnou kapacitou, ktorý doručí vaše zásielky čo najkvalitnejšie v danom regióne.

Najvýhodnejšie doručenie na adresu – Česká republika
Čo je to a prečo je výhodné?

Základná najnižšia cena je od 3,19 EUR bez DPH. 

✔️ Poplatok za platbu kartou z dobierky je lacnejší – 1,4%, rovnako ako na výdajné miesta
✔️ Lacnejší variant, než priame podanie na súčasného kuriéra
✔️ Jedným napojením získate viac kuriérov naraz (kombinácia troch prepravcov v ČR)
✔️ Efektívne a rýchle doručenie vďaka automatizovanej voľbe kuriéra
✔️ Denne monitorujeme a vyhodnocujeme kapacity a kvality vybraných kuriérov
✔️ Denne doručujeme tisíce zásielok s doručením na druhý pracovný deň od podania zo Slovenska do Čiech
✔️ Jednoduché nastavenie v klientskej sekcii na jeden klik

 

Prosíme podávajte v klientskej sekcii zásielky už len na tohto dopravcu:
CZ – Najvýhodnejšie doručenie na adresu – (106)
 
Ak máte so Zásielkovňou dohodnuté zmluvné ceny, tie sa Vám automaticky preklopia z In Time a DPD cenníka do služby Najvýhodnejšie doručenie. V prípade potreby, prosím kontaktujte svojho obchodníka, ktorého máte uvedeného v Klientskej sekcii.

Prečo odosielať na výdajné miesta

  • máme otvorených viac ako 380 výdajných miest na Slovensku
  • denne pribúdajú nové výdajné miesta
  • pokrývame celé územie Slovenska
  • ceny ostávajú pôvodné – nezdražujeme
  • vďaka widgetu je zoznam výdajných miest je automatický aktualizovaný
  • bezpečnostné opatrenia na výdajných miestach – rúška, bezhotovostná platba, vstup po jednom a i.
V Čechách máme otvorených vyše 2000 výdajných miest a v Maďarsku je ich vyše 270.

Vážení partneri,

v súvislosti s extrémnym preťažením a rastu nákladov v oblasti zabezpečenia logistických služieb viacerí partneri v zahraničí zvyšujú ceny, ktoré sme nútení do istej miery preniesť do našich základných cenníkov.
 
Zmeny boli oznámené a vstupujú do platnosti do týchto krajín a v nasledujúcich termínoch:

Zmeny platné od 7.4.2020
USA: Americká pošta – USPS (ID dopravcu 6254)
zavedenie nového leteckého príplatku
 
Zmeny platné od 20.4.2020
 
Holandsko: Holandská pošta – Doručenie na adresu (ID dopravcu 4329)
Belgicko: Holandská pošta – Doručenie na adresu(ID dopravcu 4329)
Luxembursko: DPD – Doručenie na adresu (ID dopravcu 4834)
Česko: InTime – Doručenie na adresu v ČR (ID dopravcu 153)
Česko: Najvýhodnejšie doručenie na adresu(ID dopravcu 106)
Veľká Británia: Royal Mail – Doručenie na adresu vo Veľkej Británii(ID dopravcu 1120)
Veľká Británia: Royal Mail 48 (v prípade Brexitu) – Doručenie na adresu vo Veľkej Británii (ID dopravcu 4857)
Veľká Británia: Royal Mail 24 (v prípade Brexitu) – Doručenie na adresu vo Veľkej Británii (ID dopravcu 4856)

Aktualizované: 2.04.2020

Poplatok k dobierke za platbu kartou

Vážení partneri,

platba kartou je v dnešnej dobe čoraz viac požadovaná zákazníkmi. Našim cieľom je vypočuť si ich požiadavky a urobiť tak všetko preto, aby sme im vyhoveli. Túto zmenu sme mali v pláne realizovať v blízkej dobe, avšak tento projekt dostal maximálnu prioritu, keďže aj naši prepravcovia vyžadovali okamžité spustenie z hygienických a bezpečnostných dôvodov v dôsledku šírenia COVID-19.

 

V súčasnej núdzovej situácií je platba kartou v záujme ochrany zdravia zamestnancov a zákazníkov zároveň. Na zavedení príplatku v súčasnosti pracujeme so všetkými

kuriérskymi spoločnosťami a čoskoro vás o tom budeme informovať.
 
Aby to bolo jednoduché, rozhodli sme sa rozdeliť samostatne príplatok za dobierku a príplatok za platbu kartou z dobierkovej sumy.
 

Aktuálne zmeny sa týkajú od 5.4.2020 nasledovných služieb:

Česko: Najlacnejšie doručenie na adresu v ČR – Best delivery solution(ID dopravcu 106):1,4%
Česko: DPD – Doručenie na adresu v ČR (ID dopravcu 633): 1,5%
Česko: InTime – Doručenie na adresu v ČR (ID dopravcu 153): 1,5%

Výdajné miesta + doručenie vratiek

Ako funguje doručenie vratiek?
V prípade, že máte dohodnuté zvozy zásielok všetko prebieha podľa dohodnutých obchodných podmienok.
 
V prípade, že nemáte dohodnuté zvozy urobte nasledovné:
  • Skontrolujte si dostupnosť odberného miesta, kde vám chodia vratky.
Ak je výdajné miesto zatvorené urobte nasledovné:
  • Zmeňte si adresu pre vratky v klientskej sekcii.
Ak je vaša zásielka na výdajnom mieste, ktoré je dočasne zatvorené, požiadajte o pomoc náš zákaznícky servis.
Viac ako 350 výdajných miest na Slovensku opäť otvorených
Sme radi, že naše partnerské výdajné miesta stoja pri nás aj počas náročných dní. Práve vďaka nim sa nám darí vrátiť späť komfort, ktorý si naši zákazníci zaslúžia. K dnešnému dňu máme viac ako 350 výdajných miest na Slovensku otvorených a stále pribúdajú nové. V Čechách je ich dokonca vyše 1900.

Aktualizované: 27.03.2020

Vážení zákazníci,

Zásielkovňa ako aj iné prepravné spoločnosti zažívajú v posledných dňoch obrovský nápor na logistiku. Našou najväčšou prioritou je kvalita, rýchlosť a jednoduchosť v doručovaní zásielok. Keďže sa nápor na logistiku odrazil aj v dobe doručenia zásielky, rozhodli sme sa pristúpiť k riešeniu, ktoré zlepší súčasný stav v doručovaní. Zavedením nového prepravcu doručovania na adresu na Slovensku sa tak navýši denný počet prepravených zásielok, aby sme zvládli doručiť bez problémov všetky vaše zásielky.
 
Najvýhodnejšie doručenie na adresu

Rozhodli sme sa rozšíriť spôsob doručenia na adresu na Slovensku o nového externého prepravcu a to – Slovak Parcel Service s platnosťou od 1.4.2020. Od tohto dátumu zároveň ukončujeme spoluprácu s prepravcom GLS. V rámci tejto služby teda budeme vyberať medzi týmito prepravcami: ReMax Courier Service, Slovenská pošta a Slovak Parcel Service.

Dodacie lehoty počas pandémie?

Sme veľmi radi, že sa nám podarilo optimalizovať sieť partnerských výdajných miest Zásielkovne. K dnešnému dňu máme otvorených viac ako 300 výdajných miest. Keďže mnohí z nás uprednostnili zdravie v období súvisiacom s pandémiou koronavírusu COVID-19 a obmedzili tak pohyb v spoločnosti, ako bezpečný spôsob nakupovania zvolili práve internet. V dôsledku toho je veľký nápor na logistické spoločnosti, a preto dochádza k tomu, že niektoré zásielky nemusia byť doručené podľa štandardných dodacích lehôt. Preto by sme Vás chceli poprosiť o trpezlivosť a porozumenie, ktoré ste nám prejavovali aj doteraz. Toto, prosím, komunikujte smerom aj k vašim zákazníkom.

 
Vážení zákazníci,

tak ako Vy, aj My máme za sebou náročný deň, počas ktorého sme sa snažili nájsť najlepší spôsob ako vyriešiť distribúciu Vašich zásielok prostredníctvom služieb, ktoré Vám Zásielkovňa poskytuje. Vyhlásenie núdzového stavu a upresňujúce informácie k vyjadreniam Vlády SR z 15.3.2020 sme v rámci spoločnosti vyhodnotili a oznamujeme Vám nasledovné informácie:
 
Zásielkovňa je poštovým podnikom a môže vykonávať na svojich partnerských výdajných miestach poštové služby počas núdzového stavu v zmysle výnimky.  
 
Služby Zásielkovne sa tak rozhodlo a môže aj naďalej poskytovať 159 výdajných miest, z toho 113 v štandardných otváracích hodinách + 46 výdajných miest v skrátených hodinách. 
 
Na uvedených výdajných miestach môžu príjemcovia platiť dobierku len platobnou kartou alebo novým on-line spôsobom, ktorý sme vyvinuli pre tento „mimoriadny“ stav –  cez platobnú bránu na základe sms, ktorú pošle výdajné miesto príjemcovi priamo pri výdaji zásielky. 
 
Včera 16.3. a  čiastočne dnes stiahneme všetky zásielky z pozastavených výdajných miest do našich diep a budeme ich od zajtra distribuovať na 159 výdajných miest, ktoré ostali v prevádzke. Príjemcovia obdržia nové sms o uložení zásielok. V platnosti ostáva štandardná úložná doba 7 dní.
 
Zásielku smerovanú na výdajné miesto je možné presmerovať aj na doručenie kuriérom. Potrebné je vyplniť online formulár. Vzhľadom na to, že ide o zmenu typu služby, bude tento krok účtovaný poplatkom 3€ k dobierke odosielateľovi. 
 
Obdobný postup sa použil aj v ostatných krajinách, kde má Zásielkovňa výdajné miesta.
V prípade, ak podávate zásielky na výdajnom mieste, ktoré je momentálne  uzavreté, odporúčame:
– vyhľadať a podať zásielku v  aktuálne otvorenom výdajnom mieste vo Vašom okolí, ktoré nájdete na  webstránke Zásielkovne 
– osobný  podaj v niektorom z našich dep v pracovných časoch 
– poslanie kumulovaného balíka na ľubovoľnú adresu z našich dep :
 
Zásielkovňa s.r.o., Kopčianska 82/A, 851 01 Bratislava
Zásielkovňa s.r.o., Dolné Rudiny 1 010 01. Žilina
Zásielkovňa s.r.o., Továrenská 17, 962 31 Sliač-Rybáre – stred
Zásielkovňa s.r.o.,  Zlatovská 32, 911 05 Trenčín
Zásielkovňa s.r.o., Hraničná 16 058 01 Poprad
 
             
Zásielky distribuované na adresy ostávajú bezo zmien. V rámci Slovenska je možné platiť za dobierku u kuriérov Remaxu a GLS aj platobnou kartou, pričom cena za dobierku ostáva bez príplatkov v štandardne dohodnutých cenách. Pri doručení kuriérmi Slovenskej pošty nie je možné platiť kartou, len na poštách, ak je zásielka po neúspešnom doručení, uložená na najbližšej pošte. Na pošte bude zásielka uložená 18 štandardných dní + ďalších 14 dní. 
 
Distribúcia zásielok na adresu do cudziny sa mení podľa situácie v jednotlivých krajinách. Pri zásielkach je potrebné počítať s oneskorenou dodacou lehotou, Taliansko má zásadne obmedzené doručovanie, doručovanie na pick up pointy je rovnako obmedzené, jedinou výnimkou sú operátori, ktorí sú štátnymi operátormi v danej krajine. Bližšie info k cudzine zisťujeme a budeme Vás informovať. 
 
Všetci naši kuriéri a partnerskí kuriéri sú vybavení ochrannými pomôckami v záujme zabezpečenia svojej bezpečnosti a bezpečnosti Vašich zamestnancov a zákazníkov. 
Všetkým svojim zákazníkom sa Zásielkovňa ospravedlňuje touto cestou za problémy, preťaženú zákaznícku linku a strohé informácie počas včerajšieho dňa. Situácia sa však cez víkend zásadne zmenila vyhlásením výnimočného stavu, čo zásadne zasiahlo do procesov zabezpečenia služieb Zásielkovne. Veríme, že situácia sa postupne znormalizuje a ubezpečujeme Vás, že Zásielkovňa realizuje opatrenia, aby sa zabezpečila najlepšia kvalita akú je možné zabezpečiť v tomto „núdzovom“ stave.
 
 
S pozdravom
Alexander Jančo
CEO

Aktualizované: 15.03.2020

Milí e-shopári,
 
nadväzujeme na aktuálne dianie v Slovenskej republike z dôvodu vyhlásenia núdzového stavu. Prinášame Vám aktuálne a upresňujúce informácie k vyjadreniu Vlády SR z 15 .3. 2020. Výdaj zásielok pre Zásielkovňu funguje naďalej, pretože ako poštový podnik máme výnimku.
 
Chcem zamedziť všetkým špekuláciám a ubezpečiť Vás, že aktuálne všetky výdajné miesta môžu podľa posledných správ vyjadrenia vlády slúžiť pre výdaj zásielok. Máme od našich partnerov potvrdené, že bude zajtra v sieti Zásielkovňa stovky výdajných miest.
 
Zásielky z internetových obchodov budú aj zajtra doručované nielen na naše výdajne miesta, ale aj na adresu zákazníka. Vzhľadom na súčasnú situáciu a bezpečnosť sme celý víkend pracovali na vylepšení procesov, zrýchlenie výdaja a eliminácii kontaktu osôb. Preto sme zaviedli bezkontaktné platby, t. j. na výdajných miestach je možné od pondelka hradiť dobierku iba bezkontaktne (napr. kreditnou kartou). Postaráme sa o všetky Vaše zásielky, ktoré sú od piatka či už na výdajných miestach, ale aj v logistickej sieti (zásielky na ceste, na depách).
 
Zároveň pravidelne všetky informácie, ktoré komunikujeme na Vás aj na naše výdajné miesta, neustále aktualizujeme a dopĺňame na našom blogu.
Urobíme maximum pre to, aby bola pre Vás Zásielkovňa stále jasným logistickým partnerom pri posielaní a vyzdvihovaní Vašich zásielok smerom k zákazníkom.
 
Pre vodičov a partnerov na výdajných miestach máme objednaných desiatky tisíc kusov rúšok a respirátorov. Externí vodiči sú pre nás ako naši zamestnanci.
Vďaka týmto opatreniam sa snažíme minimalizovať fronty a výdaj trvá v pár desiatok sekúnd, preto aj tie bezhotovostné platby.
 
S pozdravom
Alexander Jančo
CEO
 
 
Aktualizované: 14.03.2020
Milí partneri,

nadväzujeme na dnešný email ohľadom aktuálneho stavu smerom k internetovým obchodom.
 
Myslíme na bezpečie našich zákazníkov, preto sme sa rozhodli s okamžitou účinnosťou od  14. marca 2020 prijímať na všetkých výdajných miestach v Českej a Slovenskej republike iba bezkontaktné platby, tj. platby kartou. Ďalší spôsob bezkontaktnej platby pripravujeme v nasledujúcich hodinách.
 
K tomuto kroku sme pristúpili ako väčšina e-commerce projektov a vedie nás k tomu zaistenie bezpečnosti vašich zákazníkov a našich zamestnancov a partnerov. Zároveň intenzívne pracujeme na urýchlení výdaja, aby kontakt osôb bol eliminovaný na minimum.
 
 
S účinnosťou od 14.3.2020 bolo znemožnené cez API a klientsku sekciu podať e-shopom zásielky na dobierku pre Českú a Slovenskú republiku na výdajné miesta, kým neumožňujú prijímať platbu kartou. 
Pokiaľ chcete naďalej posielať zásielky na dobierku, je nutné povoliť možnosť platby kartou v klientskej sekcii. V opačnom prípade sa zobrazí nasledujúca hláška:
„Nemáte povolené platby kartou, a preto z dôvodu s opatreniami s COVID-19 nemôžete podávať zásielky na výdajné miesta na dobierku.“
 
 
Možnosť platby kartou je možné povoliť v klientskej sekcii v časti Informácie o užívateľovi /Odosielateľovi/ Upraviť/ Povoliť platby kartou na výdajných miestach.
 
Pokiaľ sa rozhodnete nechať možnosť platby kartou na výdajných miestach vypnuté, rešpektujeme to. V tomto prípade prosíme o zmenu nastavenia na svojom e-shope tak, aby dočasne nebolo možné so Zásielkovňou posielať zásielky na výdajné miesta s dobierkou.
 
Zákazníci budú o danom procese informovaní prostredníctvom SMS vo chvíli, kedy bude ich zásielka pripravená na výdajnom mieste.

Zdieľať:

Rubriky