Blog

Nevhodný darček k Vianociam? Jednoduché vrátenie s našou mobilnou aplikáciou!

22. 12. 2020, 10:42

Vážení partneri,

v súčasnosti je už bežnou obchodnou stratégiou internetových obchodov, poskytnúť k vianočným nákupom možnosť vrátenia tovaru až po Vianociach. Ak k týmto e-shopom patríte aj vy alebo o takejto možnosti len uvažujete, radi by sme upriamili vašu pozornosť na našu mobilnú aplikáciu „Zásielkovňa“, s ktorou bude vrátenie tovaru zo Slovenska a z Čiech pre vašich zákazníkov hračkou. Aplikácia umožňuje zaslanie nevhodného tovaru:

  • na náklady vašich zákazníkov „Odoslať zásielku“ alebo
  • na vaše náklady „Vrátiť zásielku„.

Stačí len pár klikov, a to bez nutnosti tlače štítkov.

Čo pre to môžete spraviť vy? Stačia dva jednoduché kroky!
  • informujte svojich zákazníkov na svojej webovej stránke o možnosti, ktorú ste si vybrali. Zverejnite svoju adresu pre sklad na „Odosielanie zásielok“ alebo zverejnite ID kód pre bezplatné „Vrátenie zásielok“.
  • ID kód si môžete vygenerovať vo svojej klientskej sekcii v časti „Informácie o používateľovi“ – ID odosielateľov pre spätné zásielky (je to číselný identifikátor vášho e-shopu u nás v Zásielkovni).

Presný popis podmienok pre vrátenie zásielok nájdete aj tu:

Ako postupuje príjemca, keď chce vrátiť zásielku?
  • stiahne si do mobilného telefónu aplikáciu Zásielkovňa jednoducho cez Google Play alebo AppStore
  • klikne na službu „Odoslať zásielku“ alebo „Vrátiť zásielku“, ak ste mu oznámili ID vášho e-shopu. Aplikácia automaticky vygeneruje kód pre odoslanie/vrátenie zásielky.
  • zásielku zabalí, do 5 kalendárnych dní prinesie na ktorýkoľvek podací Z-POINT a oznámi obsluhe kód

Hotovo, zásielka je vrátená!

Prečo je „Vrátenie zásielky“ s našou appkou výhodné?
  • príjemca nemusí tlačiť štítok ani písať adresu na zásielku – vybavíme to za neho na Z-POINTe
  • váš zákazník za podanie zásielky neplatí, cenu vám zahrnieme do faktúry. Prípadne sa môžete rozhodnúť, že časť nákladov na vrátenie prenesiete na príjemcu – je to plne na vás!
  • ID vášho e-shopu môžete kedykoľvek deaktivovať, vy si určíte, dokedy bude platiť
  • službu môžu využiť zákazníci na Slovensku, ale aj v Čechách
  • mnohí zákazníci už aplikáciu využívajú, hlavne ak preferujú doručovanie na naše Z – POINTy
  • môžu ju využívať aj následne na sledovanie pohybu všetkých zásielok doručovaných Zásielkovňou, dokonca cez ňu môžu podávať aj svoje súkromné zásielky

Aj keď Vianoce sú ešte len predo dvermi, naša spoločná vianočná sezóna je v plnom prúde!

Informujte svojich zákazníkov a prilákajte nových ponukou možnosti jednoduchého bezplatného vrátenia tovaru na pár klikov. A to dokonca aj po Vianociach.

V prípade nejasností alebo ďalších otázok kontaktujte prosím svojho obchodného zástupcu, alebo sa obráťte na obchod@zasielkovna.sk.

Vaša Zásielkovňa


Zdieľať:

Rubriky