Blog

Odstávka systému

30. 4. 2020, 9:32

Hlásime údržbu systému a zmenu IP adresy
V noci zo štvrtka 7. 5. na piatok 8. 5. nebude možné podávať zásielky
Vážení partneri,

technologický vývoj a zmeny k lepšiemu sú pre nás dôležité. Aby sme zlepšili efektivitu práce systému, rozširujeme IP adresy, z ktorých budú komunikovať systémy Zásielkovne, ako aj celej skupiny Packeta.

Prečo je to nevyhnutné?
Systém, pomocou ktorého odosielate zásielky, bude mať lepšiu dostupnosť a zároveň sme zapracovali na jeho bezpečnosti. Tiež sa týmto krokom už teraz pripravujeme na najviac vyťaženú sezónu, Vianoce 2020.
 
Čo prinesie rozšírenie IP adries alebo prečo to robíme?
Lepšia dostupnosť 🔴 Vyššia bezpečnosť 🔴 Príprava na sezónu 2020 🔴 Lepší výkon
 
Na čo sa musíte pripraviť?
S prechodom na nový systém bude spojený výpadok. V noci zo štvrtka (7.5.2020 o 22:00) na piatok (8.5.2020 do 3:00) dôjde k obmedzeniu služieb, nebude možné podávanie zásielok.
  
TECHNICKÉ PODROBNOSTI
Na tomto webe si môžete otestovať aktuálne používané IP adresy.
Súčasná IP adresa: 185.14.224.140
Novo pridaná IP adresa: 51.105.105.150
 
Našiel vám systém tieto dve nižšie uvedené? Potom je všetko v poriadku a jediné, čo sa vás dotkne, je výpadok podacieho systému Zásielkovňa.
 
Ak z dôvodu bezpečnosti používate obmedzenia komunikácie na úrovni zoznamu povolených IP adries s našim systémom (napríklad vo vašom firewall), bude potrebné toto obmedzenie upraviť najlepšie väzbou na FQDN ip.packeta.com. Tak budete mať vždy aktuálny výpočet IP adries Zásielkovne (tj . skupiny Packeta) a všetko bude fungovať automaticky.
 
Znie to zložito? Váš IT špecialista alebo správca servera si s tým hravo poradí.
 
V prípade, že dôjde ku komplikáciám po výpadku systému, radi vám 8.5.2020 poradíme na linke +421 221 201 145 od 8:00 do 12:00, kde sa môžete obrátiť so svojimi otázkami týkajúcimi sa zmeny IP adresy a výpadku systému.
 
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa, že po tejto zmene bude odosielanie zásielok opäť o kúsok jednoduchšie.

Zdieľať:

Rubriky