Do rebríčku TOP 10 zákaznícky najobľúbenejších značiek Slovenska za rok 2020 sa po prvýkrát zaradila aj Zásielkovňa, ktorá sa umiestnila na skvelom 7. mieste. Stali sme sa tak najobľúbenejšou logistickou značkou na Slovensku.
Podľa nových zistení štúdie, ktorú zorganizovala spoločnosť KPMG Nunwood už po štvrtýkrát, bol z pohľadu zákazníckej skúsenosti rok 2020 ovplyvnený predovšetkým pandémiou koronavírusu. Zmenil sa nielen spôsob nakupovania, ale aj spotrebiteľské správanie a zákaznícke potreby. Na základe nových trendov, ktoré priniesol minulý rok, by úspešné spoločnosti mali dbať najmä na bezpečnosť, inováciu technológií alebo podporu lokálnych podnikateľov. A to všetko Zásielkovňa robí! Preto veríme, že aj vďaka tomu sa stáváme spotrebiteľsky najobľúbenejšou logistickou značkou.
Zásielkovňa sa totiž vo finálnom rebríčku TOP 10 značiek umiestnila ako jediná spoločnosť zo segmentu dopravy a logistiky. O tom, že sme sa umiestnili na tak významnom mieste po boku silných značiek ako Martinus, IKEA, Tchibo, Lidl alebo Netflix, rozhodlo až 2 500 Slovákov, ktorí hodnotili spolu až 118 značiek v deviatich sektoroch. Takýto skvelý výsledok nás preto nesmierne teší a motivuje napredovať nesustále ďalej.
Rebríček zákaznícky najobľúbenejších značiek na Slovensku za rok 2020
Sociálne siete